Translate

۱۳۹۵ آبان ۲۳, یکشنبه

planetofbetsیکی از بهترین سایتهای شرطبندی برای ایرانیان

دوستان امروزه راه های زیادی برای پول دراوردن هست همیشه نیاز نیست برای پول دراوردن فیزیکی وسخت کارکنیم تا پولدار شویم گاهی اوقات راه های اسونتری برای کسب درامد هست که اینترنت یک از ان راه ها میباشد.
بله دوستان شما میتوانید درخانه خودتون بشینید وکسب درامد کنید یکی از این راه ها شرطبندی نتایج ورزشی در سایتهای معتبر خارجی هست .
بله دوستان اینارو خدمتتون گفتم تا یکی از بهترین سایتها پیش بینی ورزشی معتبر خارجی را خدمتتون معرفی کنم.

اسم سایت : planetofbets.
دوستان شما برای کار کردن در این سایت نیاز دارید اول ثبت نام کنید .برای ثبت نام به بنر زیر مراجعه کنید.



 دوستان شاید برا ثبت نام در این سایت پیش بینی بسیار عالی نیاز به راهنمایی داشته باشید که من بصورت تصویری روش ثبت نام در این سایت در اختیار شما میگذارم.
برا دیدن اموزش ثبت نام تصویری درسایت planetofbets اینجا کلیک کنید.
 دوستان یچیز جالب درمورد این سایت بگم اونم اینکه شما میتواند زیر 1دلار هم شرط ببنددید هم      میتوانید زیر 1 دلار به این سایت انتقال بدهید. و 2 نکته بسیار خوب این سایت خدمتتون عرض کنم. 1- اول اینکه موقع کشیدن پولتون از این سایت زیر 1000 دلار هیچگونه مدرکی از شما نمیخوادد وجایزتون زیر نیم ساعت به حساب شما ریخته میشود. 2- این سایت با ایرانیها مشکلی نداشته و حتی در دوران تحریم با ایرانیها کارکرده وضریب بالایی نسببت به سایتهای دیگر برخوردار میباشد.
توجه مهم:دوستان برا نقل انتقال پول به این سایت شما نیاز به یک حساب الکترونیکی دارید که من وبمانی را به شم پیشنهاد میکنم.
برای اموزش تصویری ثبت نام در وبمانی اینجا کلیک کنید.

۲ نظر:

  1. نظرتون درموردشرط بندیibet90چیه؟

    پاسخحذف
  2. اقا پویای گل در هیچ سایت شرطبندی ایرانیعضو نشو وکار نکن. سایتهای شر طبندی ایرانی چون اکثرا دزد کلاهبردارند یاتوسط پلیس فیلتر میشوند من سوودی درگذاشتن این مطالب نمیبرم فقط میخوام مردم از شر دزدها خلاص کنم چون صابون این دزدان به تن من خورده/
    درلینک زیر سایتی بهت معرفی میکنم که هم زبان فارسی دارد با وبمانی کار میکنه و هشتمین سایت معتبر دنیا میباشد
    http://big1x2.blogspot.com/2018/01/1xbet.html

    پاسخحذف