Translate

۱۳۹۵ آبان ۳, دوشنبه

وبمانی چیست ( همه چیز در مورد وبمانی )

دوستان امروز میخاهم در مورد وبمانی توضیحات کامل را خدمتتون ارائه دهم وروش ثبت نام در ان را به صورت تصویری به شما اموزش  میدهم.

WebMoney یک بانک مجازی میباشد که مقر ان در روسیه میباشد.

اول از همه بگم چونکه این وبلاگ برای معرفی بهترین سایتهای شرطبندی خارجی برای ایرانیها هست وداشتن یک حساب مجازی معتبر جهانی لازمه کار در سایتهای شرطبندی خارجی  است به همین خاطر وبمانی را به شما معرفی کردم و اینم خدمتتون عرض کنم این بانک هیچ مشکلی با ایرانیان ندارد وحتی در دوران تحریم نیز با ایرانیان خوش حساب بوده.

روش ثبت نام در وبمانی بصورت تصوی:


لطفا برای شروع ثبت نام در وبمانی روی بنر زیر یا لینک زیرکلیک کنید:
start.wmtransfer.com
https://mini.wmtransfer.com/
 2- شماره موبایل خود را به صورت کامل وارد کرده و برروی Proceed کلیک نمایید ( اول کد کشور و در انتها شماره موبایل بدون فاصله. مثلاً 989121234567+)
3 - مشابه شکل های پایین اطلاعات خود را وارد نمایید و برروی Proceed کلیک نمایید.
* اگر پاسپورت ندارید، به ترتیب شماره شناسنامه، تاریخ صدور شناسنامه، کشور، محل صدور، Government of the Islamic Republic of Iran و محل تولد را وارد نمایید.

4- اطلاعات وارد شده به منظور تأیید نهایی نشان داده می شود. اگر اطلاعات وارد شده صحیح است، برروی Proceed کلیک کنید.
5-در این مرحله باید ایمیل شما مورد تائید قرار بگیرد. به همین منظور کدی به ایمیل شما ارسال می شود. وارد ایمیل شده و کد را در محل مشخص شده کپی کرده و برروی Proceed کلیک نمایید.
6- در این مرحله شماره موبایل وارد شده باید مورد تأیید قرار بگیرد. به همین منظور یک کد به شماره موبایل شما ارسال می شود. کد را در بخش مشخص شده وارد کرده و برروی Proceed کلیک نمایید.
7- در این مرحله باید برای حساب وب مانی خود پسورد تعیین کنید. در بخش Password، رمز عبور و در بخش Confirmation برای تأیید مجدداً آن را وارد نمایید. حتماً رمز عبوری که تعیین می کنید را در جایی یادداشت نمایید. اعداد تصادفی نمایش داده شده را در بخش مشخص شده وارد کرده و برروی OK کلیک کنید.

با کلیک برروی OK، حساب قابل مشاهده خواهد بود. WMID به ایمیل شما ارسال می شود.
با کلیک برروی Menu ، اطلاعات حساب (WMID ، ایمیل و ...) نشان داده می شود.
8- حال باید کیف پول (Purse) ایجاد نمایید. همانند تصویر بالا در بخش Home ، برروی Can create one کلیک کنید.
در پنجره باز شده، از لیست کیف پول ها، WMZ (کیف پول دلاری) را انتخاب کرده و با تأیید I accept the terms of the agreement برروی Create کلیک نمایید تا پیام Purse WMZ has been successfully created مبنی بر ایجاد کیف پول نشان داده شود.
توجه داشته باشید، در ایران بیشتر از کیف پول دلاری استفاده می شود. انواع کیف پول های وب مانی را در این لینک ببینید.  10- با کلیک برروی کیف پول ایجاد شده، شماره آن (WMZ) نشان داده می شود.
تبریک میگم شما صاحب یک حساب وبمانی شدید.
توجه اگر در روز بیش از دویست دلار و در هفته بیش از پانصد دلار و در ماه بیش از هزار دلار وب مانی نیاز ندارید و کمتر از این مقدار نقل و انتقال انجام می دهید، حساب Mini برای شما مناسب است. در حساب مینی نیازی به دانلود و نصب نرم افزار ندارید. در صورت نیاز به نقل و انتقال بیشتر، پست های بعدی را مطالعه نمایید.



در پست بعدی راهنمای فعال سازی حساب کلاسیک توضیح داده می شود. برای فعال کردن حساب کلاسیک، بعد از ایجاد یک کیف پول (طبق توضیحات پست قبل) مراحل زیر را انجام دهید.
 راهنمای فعال سازی حساب کلاسیک :
1- با کلیک برروی لینک زیر وارد حساب مینی شوید: 
mini.wmtransfer.com
2- در بالای صفحه برروی Security کلیک کنید و یا در پنجره ای دیگر، لینک زیر را باز نمایید. روی لینک login کلیک نمایید و شبیه تصویر بالا وارد حساب خود شوید:
security.wmtransfer.com

● توجه داشته باشید که در این مرحله آیکن وب مانی Mini (مورچه سفید رنگ) فعال باشد و اطلاعات را وارد کنید.  در صفحه باز شده، شماره موبایل شما نشان داده می شود. برروی Receive کلیک کنید تا اس ام اس برای شما ارسال شود.
  3-کد دریافت شده از طریق SMS را در بخش Code received in SMS وارد کرده و برروی Enter کلیک کنید.



    4- در صفحه باز شده برروی Operation modes کلیک نمایید.
5- همانند تصویر بالا در بخش کلاسیک برروی Add کلیک نمایید.
6- پسوردی را برای دسترسی به فایل key در کیپرکلاسیک وارد نمایید. توجه داشته باشید از این رمز برای ورود به حساب کلاسیک استفاده خواهد شد. حتماً آن را در جایی امن یادداشت نمایید.
پس از وارد کردن پسورد برروی Change Operation Mode کلیک کنید.


7-برروی Download the keys کلیک کرده و فایل کلید را ذخیره نمایید. سپس برروی Continue کلیک کنید. در پیام نشان داده شده برروی OK کلیک نمایید.

● توجه داشته باشید بدون ذخیره فایل key نمی توانید به حساب کلاسیک دسترسی داشته باشید.

● در آینده برای ورود به حساب به این فایل نیاز دارید پس حتماً یک نسخه پشتیبان روی فلش یا CD از آن تهیه نمایید. اگر مشخصات سیستم عامل عوض شود و یا بخواهید از یک کامپیوتر دیگر وارد حسابتان شوید حتماً به این فایل نیاز دارید.
تبریک میگم حساب وبمانی شما به کلایسک ارتقا یافت.
ارتقاع حساب وبمانی را به کیپر کلاسیک در پایین به شما  اموزش میدهیم.
1- جدیدترین نگارش برنامه Webmoney Keeper Classic را از لینک زیر دانلود، نصب و اجرا کنید:
download.webmoney.ru/wme2.exe
2- همانند تصویر بالا در بخش Access key storage location باید This Computer را انتخاب نمایید. WMID و پسورد حساب (پسوردی که برای ورود به حساب مینی استفاده می شود) را در بخش های مشخص شده وارد کرده و برروی OK کلیک نمایید.
3- گزینه دوم را انتخاب کرده و برروی Next کلیک نمایید.
4- مجدداً گزینه دوم را انتخاب کرده و برروی Finish کلیک نمایید.
5- با کلیک برروی ... آدرس فایل Key را مشخص کرده و پسورد دسترسی به این فایل را وارد کنید. در نهایت برروی OK کلیک کنید.
6- همانند شکل گزینه ی اول را انتخاب کرده و برروی OK کلیک نمایید.
7- بعد از ورود به برنامه با پیامی شبیه به پیام پایین مواجه خواهید شد. برروی لینک کلیک کنید.
8- کد فعالسازی به موبایل و ایمیل شما ارسال می شود. این کد را در بخش Activation Code وارد نمایید. اعداد تصادفی نمایش داده شده در تصویر را در بخش Number from picture وارد کرده و برروی Activate کلیک نمایید.
9- برروی Yes کلیک نمایید.
10- پیام پایین مبنی بر فعال شدن کیپرکلاسیک نشان داده می شود. کلید F5 را برروی کیبورد در برنامه کیپرکلاسیک فشار دهید و منتظر باشید تا کیپرکلاسیک فعال شود.


 حساب وبمانی شما به keper klasik ارتقا یافت در نتیجه شما میتوانید مبلغ بیشتری را جابجا کنید.
آموزش ایجاد کیف پول در وب مانی (Create WebMoney Purse)


  

۲ نظر:

  1. سلام چطور میتونیم با وب مانی تو 1xbet
    شرط بندی کنیم؟ میخام درگاه پرداخت وب مانی رو توی 1x bet ببینم که مطمئن شم معتبره؟؟؟!!!

    پاسخحذف
  2. برو به این لینک
    https://big1x2.blogspot.com/2017/08/blog-post_6.html

    پاسخحذف